Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

Ο ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΦΥΛΑΚΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΟΥ ….

Αγαπημένε μου μαθητή, μου λείπει το γέλιο σου, οι φωνές σου, η αγάπη σου...

Αγαπημένε μου μαθητή, μου λείπει το γέλιο σου, οι φωνές σου, η αγάπη σου! Λυπάμαι πολύ που δεν είμαι μαζί σου σ' εκείνο το σχολείο που νιώθεις σαν το σπίτι σου!
Έπρεπε να βγω να παλέψω για τα δικά μου και τα δικά σου δικαιώματα, για να ξέρεις στις μέρες που θα έρθουν ότι κάποιος σε υπερασπίστηκε για την ασφάλεια σου και την εργασία , και το έκανα με όλη μου την καρδιά.
Μακάρι να το καταλάβεις. Δεν έχω άλλο καλύτερο δρόμο από την διαμαρτυρία.
Δεν με νοιάζει να υποφέρω τη ζέστη, τη βροχή, το κρύο, την πείνα, τις αγρύπνιες, την κούραση, και τα χτυπήματα από την αστυνομία. Όλα είναι για ένα μεγάλο σκοπό:
Την υπεράσπιση της δημόσιας παιδείας της σχολικής προστασίας !
Ελπίζω εσύ και άλλοι να το καταλάβετε.

ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΥ!

Ο ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΦΥΛΑΚΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΟΥ …. ΜΟΝΟ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΡΟΣΕΧΕ ΟΣΟ ΘΑ ΛΕΙΠΩ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΝΟΥ ΣΟΥ …..ΣΤΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου